Fynsk træner søger at komme igang igen

admin 30.05.2018
Efter en kort fodboldpause, er det ønsket at komme igang igen. Baggrund: har trænet ungdomsfodbold 1995-2017 og seniorfodbold 2014-2018. Derudover har jeg fungeret som ungdomssportschef i TPI, været i ledelsesteamet omkring TPIs seniorer, ungdomssportschef i Korup IF - samt været ungdomskonsulent i OB. I ungdom har jeg mine primære erfaring fra U 15 - U 19. Har trænet TPIs serie 1 igennem tre sæsoner. I de to sidste sæsoner med to 4. pladser, hvor vi blandet andet var med i kapløbet omkring kvalfikationen til albaniserien helt frem til sidste runde. I TPI har jeg også trænet deres U 21 hold og i rollen som ungdomssportschef, været med til at sætte struktur på deres talentudvikling og trænerudvikling og bla. har jeg været med til at udforme deres "Hvid tråd". I sæsonen 2017/2018 har jeg trænet serie 2 i OKS og serie 1 i KFUM. Som I læser, har jeg haft en kort pause. For en månede siden stoppede jeg i KFUM, jeg ønskede at stoppe. Jeg havde på mange måder, nogle gode måneder i KFUM, men mavefornemmelsen var til sidst ikke den rigtige. Nu har jeg fået lidt luft, tænkt lidt over fodboldfremtiden og det er nu tiden til at kigge efter et trænerjob. Jeg er disponibel fra 1. august 2018, så selvom jeg ikke før har brugt dette medie til "trænerjobsøgning", så prøver jeg at sende en uopfordret skrivelse herinde til evt. interesseret. Måske er det lige det rigtige "match"!. Er interreseret i noget af det som matcher det jeg tidligere har lavet - eller måske har du/I lige det jeg finder interresant. De fleste kender mig som 100 procent engageret i fodbold og er villig til at bruge tiden på at gøre en forskel. Jeg er seriøs, men er også fokuseret på at vi har med mennesker at gøre og at finde fælles fodslag med spillere og klub er altid en vigtigt priororitet for mig. Kontakt for en afklarende snak, hvis det måske er det rigtige "match". Dennis Hjort tlf. 3126 9390
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.