×

Login

Brugernavn: Password:
  Autologin Glemt password?
 
SPIL HER
Promotion
Onsdag d. 13. december 2017 kl. 17:50
Tip Ligabold om nyhed
dansk fodbold tv


Leder i FB efter Union: Av altså. Øv altså. Uha altså

Af Brian Trabjerg Kristensen | 11/04/2016 | 10.32

Administrativ leder i FB, Frederiksberg Boldklub, Martin Busk, har talt med Ligabold.dk og ser tilbage på weekendens kamp i Københavnsserien.

Hvad er din reaktion på opgøret?
- Av altså. Øv altså. Uha altså. Fjerde nederlag i træk. 1-2, 0-1, 1-2, 1-3 - det går bare ikke den rigtige vej for os. Jeg ved ikke rigtig hvad der er det rigtige at sige. Jeg syntes vi manglede vildskab og vindermentalitet. Vi var ineffektive i de få situationer vi fik foran mål, blandt andet ved 0-0. De var til gengæld effektive og punkterer os med 3-0 kort inde i 2. halvleg. 

Er du overrasket over modstanderens niveau?
- Næ. Union ligger placeret et mærkeligt sted og i min optik et forkert sted. Det var tydeligt at se, at de også selv synes de er placeret forkert, men samtidig har de forstået at der skal point på bordet med tanke på deres situation i bunden. Holder de den indstilling, så rykker de ikke ned. 

Hvad tager I med jer videre fra opgøret?
- Hmm. Det er svært at finde noget vildt positivt som man kan tage med videre. Vi må ganske enkelt arbejde stenhårdt på træningsbanen den kommende uge, inden NB Bornholm gæster os på lørdag. Til det opgør, skal der findes noget vildskab og aggressivitet frem, som sjældent set. Hvis ikke man kan spille sig ud af krisen, må man knokle sig ud af den.

- Det må - desværre - være en krise, når man står med 0 ud af 12 mulige point efter fire kampe. De sidste to opgør mod CSC og Union er ikke godkendte indsatser og vi skal VIRKELIG passe på, at det ikke ender i en ond spiral, hvor troen på evnerne forsvinder helt. - Bundærligt, så mener jeg at truppen er til meget mere end foråret har vist. Det ville være fedt at få det bevist på lørdag. 

 

(henter odds...)
  Del på facebook
SKRIV KOMMENTAR
7 KOMMENTARER

Leder i FB efter NB Bornholm
# 1 fra timiholm
2016-04-12 12:51:21
Det viser atter en gang at LigaBold er et utjekket medie. FB spillede imod Union og har NB Bornholm kommende lørdag. Det er sgu utjekket, når i oven i købet inde i artiklen refererer at vi møder NB Bornholm på lørdag. Om igen LigaBold. Timi (Holdleder)
# 2 fra morf
2016-04-12 13:52:25
Som flere gange bemærket her på siden, så er de skrivende referanter under al kritik. Selv om de ikke for penge for det, så må man vel have lidt selvkritik. En meget useriøs side.
# 3 fra niclasen
2016-04-12 13:57:55
mon ikke ligabold kunne trænge til lidt sund konkurrence. For det vrimler med fejl på denne side og den er ikke mere hvad den var for bare få år tilbage. Jeg har overvejet helt at lade være med at skrive ind mere. Lidt synd, for det var faktisk et ganske fint medie. Vi kan håbe det bliver bedre igen :)
Hold nu op..
# 4 fra Champen1990
2016-04-12 14:26:27
Jeg er med på at det er lidt småirriterende at de skriver forkerte navne.. Men dem der spiller i rækken, spiller hos jer eller er tidligere/kommende modstander, ved godt hvad der er rigtigt og forkert - og det er nok også de eneste interesserede! Den her snak er der hele tiden, og jeg synes da bare i skulle prøve at investere den tid og arbejde det kræver at få sådan et site op at stå. Personligt synes jeg bare det er fedt at der er nogen der gider, det er fedt at seriebolden også får fokus på trods af at det langt hen af vejen er hobby niveau. Det giver bare lidt ekstra.. Hjælp Ligabold istedet, send dem en mail hvis der er fejl, istedet for bare at brokke sig i en kommentar tråd..
# 5 fra morf
2016-04-12 14:47:28
Det kan godt være du syntes det er fedt, men at det skulle være fedt at lægge så mange fejl ud på sin hjemmeside , som Ligabold gør, det kan vist ikke være fedt. Det viser referanternes evner samt interesse for sit arbejde. Den gik ikke ikke andre steder.
Andre steder?
# 6 fra Champen1990
2016-04-12 15:22:09
Når du siger andre steder, så kom gerne med referencer fra andre sider a la Ligabold der sender så mange mails ud til så mange klubber, som lægger så mange referater op, klip fra kampe osv. i serierækkerne..? Nej vel... Hjælp med at forbedre det, istedet for at kritisere.Det er altid nemt at pege fingre..
# 7 fra niclasen
2016-04-14 14:29:01
Jeg syntes bare det er synd det ikke helt fungere så godt mere. Har tidligere skrevet til søren om mine bekymringer. Men det værste er vel når man bruger tid på at svare på deres mail, og de så slet ikke kommer op. Hvorfor de ikke kommer op kan man jo kun gisne om, jeg tror dog at årsagen er den samme som årsagen til at der er fejl i en del artikler.

SENESTE DEBATTER OG KOMMENTEREDE NYHEDER

13/12 | 12.40 | Træningskamp midt/vestsjælland i foråret
12/12 | 22.04 | Hvad skal man lave om vinteren?
12/12 | 19.29 | 21 årig Ung målmand Aarhus
12/12 | 13.02 | Træningskamp KRFK
08/12 | 16.03 | Engageret træner søger klub på sydfyn
07/12 | 16.25 | Nordsjælland - Ølstykke FC søger trænere
06/12 | 13.21 | Træningskampe opstart 2018
06/12 | 09.32 | Midtals-chef overrasket over Lundtoft
05/12 | 19.15 | Vigerslev BK serie 1 søger ny træner!!
05/12 | 15.25 | Målmand søger ny klub s1-3 Odense
04/12 | 14.42 | AaB-træner roser dommerne Tranholm og Østergaard
04/12 | 09.48 | Vi søger en engageret træner
01/12 | 23.23 | Målmand søger klub Fyn
01/12 | 08.27 | 3-4 spillere tabt for B1913-reserver
01/12 | 00.28 | erfarne målmand til rådighed / Goalkeepe
30/11 | 18.59 | 3-4 spillere tabt for B1913-reserver
30/11 | 16.17 | 3-4 spillere tabt for B1913-reserver
30/11 | 15.31 | KFB har været skuffende udtaler PI-assistent
30/11 | 15.00 | KFB har været skuffende udtaler PI-assistent
30/11 | 14.26 | Vi søger ny træner til serie 4 hold I no
30/11 | 12.57 | 3-4 spillere tabt for B1913-reserver
30/11 | 10.31 | Brøndby IF´s Sjællandsserie søger målman
29/11 | 18.01 | Foulum IF Serie 2 søgere spillere
29/11 | 16.14 | "Giv dog spillerne sommerferie og ryk turneringsstarten"
29/11 | 12.31 | Troede Kildemosens havde været stærkere udtaler BBB-træner

Fyn
13/12 | 07.30  Imponerende stime i TPI
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
Nordjylland
13/12 | 07.22  Stolt Gug-træner
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
Nordvestjylland
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
11/12 | 12.58  Mandagens Rygtebørs
Midtjylland
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
11/12 | 12.58  Mandagens Rygtebørs
Østjylland
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
Vestjylland
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
11/12 | 12.58  Mandagens Rygtebørs
Trekanten
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
11/12 | 12.58  Mandagens Rygtebørs
07/12 | 10.45  Torsdagens Rygtebørs
Sønderjylland
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
11/12 | 12.58  Mandagens Rygtebørs
07/12 | 10.45  Torsdagens Rygtebørs
Lolland-Falster
12/12 | 11.49  Tirsdagens Rygtebørs
11/12 | 12.58  Mandagens Rygtebørs