×

Login

Brugernavn: Password:
  Autologin Glemt password?
 
SPIL HER
Promotion
Fredag d. 20. oktober 2017 kl. 16:17
Tip Ligabold om nyhed
dansk fodbold tv


Leder i FB efter Union: Av altså. Øv altså. Uha altså

Af Brian Trabjerg Kristensen | 11/04/2016 | 10.32

Administrativ leder i FB, Frederiksberg Boldklub, Martin Busk, har talt med Ligabold.dk og ser tilbage på weekendens kamp i Københavnsserien.

Hvad er din reaktion på opgøret?
- Av altså. Øv altså. Uha altså. Fjerde nederlag i træk. 1-2, 0-1, 1-2, 1-3 - det går bare ikke den rigtige vej for os. Jeg ved ikke rigtig hvad der er det rigtige at sige. Jeg syntes vi manglede vildskab og vindermentalitet. Vi var ineffektive i de få situationer vi fik foran mål, blandt andet ved 0-0. De var til gengæld effektive og punkterer os med 3-0 kort inde i 2. halvleg. 

Er du overrasket over modstanderens niveau?
- Næ. Union ligger placeret et mærkeligt sted og i min optik et forkert sted. Det var tydeligt at se, at de også selv synes de er placeret forkert, men samtidig har de forstået at der skal point på bordet med tanke på deres situation i bunden. Holder de den indstilling, så rykker de ikke ned. 

Hvad tager I med jer videre fra opgøret?
- Hmm. Det er svært at finde noget vildt positivt som man kan tage med videre. Vi må ganske enkelt arbejde stenhårdt på træningsbanen den kommende uge, inden NB Bornholm gæster os på lørdag. Til det opgør, skal der findes noget vildskab og aggressivitet frem, som sjældent set. Hvis ikke man kan spille sig ud af krisen, må man knokle sig ud af den.

- Det må - desværre - være en krise, når man står med 0 ud af 12 mulige point efter fire kampe. De sidste to opgør mod CSC og Union er ikke godkendte indsatser og vi skal VIRKELIG passe på, at det ikke ender i en ond spiral, hvor troen på evnerne forsvinder helt. - Bundærligt, så mener jeg at truppen er til meget mere end foråret har vist. Det ville være fedt at få det bevist på lørdag. 

 

(henter odds...)
  Del på facebook
SKRIV KOMMENTAR
7 KOMMENTARER

Leder i FB efter NB Bornholm
# 1 fra timiholm
2016-04-12 12:51:21
Det viser atter en gang at LigaBold er et utjekket medie. FB spillede imod Union og har NB Bornholm kommende lørdag. Det er sgu utjekket, når i oven i købet inde i artiklen refererer at vi møder NB Bornholm på lørdag. Om igen LigaBold. Timi (Holdleder)
# 2 fra morf
2016-04-12 13:52:25
Som flere gange bemærket her på siden, så er de skrivende referanter under al kritik. Selv om de ikke for penge for det, så må man vel have lidt selvkritik. En meget useriøs side.
# 3 fra niclasen
2016-04-12 13:57:55
mon ikke ligabold kunne trænge til lidt sund konkurrence. For det vrimler med fejl på denne side og den er ikke mere hvad den var for bare få år tilbage. Jeg har overvejet helt at lade være med at skrive ind mere. Lidt synd, for det var faktisk et ganske fint medie. Vi kan håbe det bliver bedre igen :)
Hold nu op..
# 4 fra Champen1990
2016-04-12 14:26:27
Jeg er med på at det er lidt småirriterende at de skriver forkerte navne.. Men dem der spiller i rækken, spiller hos jer eller er tidligere/kommende modstander, ved godt hvad der er rigtigt og forkert - og det er nok også de eneste interesserede! Den her snak er der hele tiden, og jeg synes da bare i skulle prøve at investere den tid og arbejde det kræver at få sådan et site op at stå. Personligt synes jeg bare det er fedt at der er nogen der gider, det er fedt at seriebolden også får fokus på trods af at det langt hen af vejen er hobby niveau. Det giver bare lidt ekstra.. Hjælp Ligabold istedet, send dem en mail hvis der er fejl, istedet for bare at brokke sig i en kommentar tråd..
# 5 fra morf
2016-04-12 14:47:28
Det kan godt være du syntes det er fedt, men at det skulle være fedt at lægge så mange fejl ud på sin hjemmeside , som Ligabold gør, det kan vist ikke være fedt. Det viser referanternes evner samt interesse for sit arbejde. Den gik ikke ikke andre steder.
Andre steder?
# 6 fra Champen1990
2016-04-12 15:22:09
Når du siger andre steder, så kom gerne med referencer fra andre sider a la Ligabold der sender så mange mails ud til så mange klubber, som lægger så mange referater op, klip fra kampe osv. i serierækkerne..? Nej vel... Hjælp med at forbedre det, istedet for at kritisere.Det er altid nemt at pege fingre..
# 7 fra niclasen
2016-04-14 14:29:01
Jeg syntes bare det er synd det ikke helt fungere så godt mere. Har tidligere skrevet til søren om mine bekymringer. Men det værste er vel når man bruger tid på at svare på deres mail, og de så slet ikke kommer op. Hvorfor de ikke kommer op kan man jo kun gisne om, jeg tror dog at årsagen er den samme som årsagen til at der er fejl i en del artikler.

SENESTE DEBATTER OG KOMMENTEREDE NYHEDER

20/10 | 10.28 | Klub søger målmand til DS/S2 truppen
19/10 | 10.44 | Dametræner søges, Odense C
18/10 | 10.57 | Give spiller til 0 mod Stensballe
17/10 | 18.52 | Ny træner
17/10 | 11.45 | Ringsted-formand: DBU begrænser mellemstore klubber
16/10 | 12.58 | Mulig Brande-oprykning mod Alhedens efter 26 år
16/10 | 12.46 | Mulig Brande-oprykning mod Alhedens efter 26 år
16/10 | 12.43 | Mulig Brande-oprykning mod Alhedens efter 26 år
16/10 | 12.35 | Mulig Brande-oprykning mod Alhedens efter 26 år
13/10 | 19.37 | Målmandstræner søger ny klub.
13/10 | 08.30 | Træner søges til serie 4 (måske serie 3)
13/10 | 08.08 | IF Skjold Birkerød-trænere stopper - Klubben på jagt efter ny
11/10 | 13.54 | God fight mellem Hårslev og Fjordager
11/10 | 11.08 | Kan "De blå matadorer" drille TPI?
11/10 | 10.53 | Kan "De blå matadorer" drille TPI?
10/10 | 22.56 | God fight mellem Hårslev og Fjordager
10/10 | 16.33 | Opløftende Løgstør-indsats mod Sæby
10/10 | 10.51 | Træner søger nye udfordringer fra 1/1-18
09/10 | 19.30 | Trænerjob søges i 2018
09/10 | 16.54 | Langeskov-sejr i lokalbrag mod Nyborg
09/10 | 16.47 | Langeskov-sejr i lokalbrag mod Nyborg
09/10 | 16.37 | Træningskampe Fyn - 2018, Allested S1
09/10 | 16.01 | 21 årig Ung målmand Aarhus
09/10 | 15.44 | Ung målmand søger klub (Næstved og omegn
09/10 | 12.18 | Målmand søger klub Fyn

Fyn
Nordjylland
Nordvestjylland
Midtjylland
Østjylland
Vestjylland
Trekanten
Sønderjylland
Lolland-Falster
Nordsjælland
Sydsjælland
Midt- og Vestsjælland
København
Bornholm