×

Login

Brugernavn: Password:
  Autologin Glemt password?
 
SPIL HER
Promotion
Mandag d. 20. november 2017 kl. 10:41
Tip Ligabold om nyhed
dansk fodbold tv


Hellas om Hekla: De vil sparke, vi vil spille

Af Brian Trabjerg Kristensen | 03/10/2013 | 12.46

Serie 1, Pulje 2: Bk. Hellas-træner Andreas Nielsen forventer sig en primitivt spillende modstander, når holdet i weekenden møder Bk. Hekla.

Efteråret er ved at sætte ind. Hvilken betydning får det for jeres måde at gribe kampene an på?
- Det får ingen betydning, at efteråret er ved at sætte ind. Vi spiller altid på samme måde uanset vejr, vind og modstander.

Hvad er dine forventninger til jeres kommende kamp?
- Mine forventninger til kampen er, at vi skal møde et hold med 10 mand i eget felt. Sådan husker jeg dem i hvert fald, fra da vi mødte dem for 2 år siden i serie 2. Det er et hold, der knokler og sparker fodbold, mens vi vil forsøge som altid at spille fodbold.

- Jeg ved dog, at de har flere ganske fornuftige fodboldspillere på holdet, og jeg kan også se på deres resultater, at de har været tæt på mange gange bl.a. andet med et smalt 1-0 nederlag til CSC. Om de har ændret noget fra serie 2, ved jeg ikke, men der er da både spillere og trænere med fra dengang, så jeg ville blive voldsomt overrasket, hvis jeg møder et sprudlende boldspillende offensivt Hekla-mandskab. Hertil går vi selvfølgelig altid efter at lave 3 point.

Vi er over halvvejs i efterårets kampe. Hvilken modstander forventer du at møde?
- Som sagt i forrige spørgsmål - et hold der takler og sparker fodbold med et voldsomt fokus på defensiven. Heldigvis har vi specielt sidste sæson i serie 2 og enkelte gange i serie 1 mødt samme slags hold, og det plejer vi at få løst rigtig godt.

Hvor og hvornår spiller I?
- Lørdag kl. 13.00 på Heklas baner.

(henter odds...)
  Del på facebook
SKRIV KOMMENTAR
6 KOMMENTARER

HEHE... den var naturligvis ventet :o)
# 1 fra niclasen
2013-10-03 13:52:46
HAHAHA. Andreas. Tager du virkelig udgangspunkt i noget du så for 2 år siden i en kamp hvor vi ville rykke op hvis i ikke scorede, og som vi så i øvrigt vandt 1-0 :o) HAHA... Men sådan er vi jo så forskellige, og jeg vil da nøjes med at rose jer istedet for altid at pege fingere af andre som "nogle" træner hele tiden gør ;)
Peger fingre
# 2 fra asn
2013-10-03 14:40:44
Jeg peger skam ikke fingre af dig Brian - det ved jeg ikke hvor du læser henne?...men hvis du kan huske den kamp kom du pænt og sagde undskyld efter kampen for med alle midler at prøve at spolere alt hvad der mindede om fodboldspil. Men i vandt den oprykningskamp det kan ingen tage fra jer. Jeg siger blot at mine forventning er at i fortsat gør det på samme måde. Jeg vil da blive glædeligt overrasket hvis det ikke er tilfældet og en sejr for fodboldspillet i sin helhed i øvrigt. Og tænk nu har du om 2 dage allerede muligheden for at påvise jeg tager fejl med det jeg så for 2 år - at i er gået over til at spille fodbold.....så skal jeg være den først til at løfte hatten uanset resultatet for så handler det om udvikling og det smukke i fodboldspillet fremfor resultater.
Du er håbløs Andreas..suk
# 3 fra sammer12
2013-10-04 08:13:01
Jeg gider simpelthen ikke at læse indlæg fra hellas cheftræner mere. Alle hold (foruden Hellas selvfølgelig) spiller destruktivt og "sparke-fodbold"...imponerende at man kan have en så fordrejet og subjektiv indgangsvinkel til kampe hvor man selv deltager i. Fakta er at fodbold handler om at vinde, og at et defensivt udgangspunkt ikke nødvendigvis er "destruktiv fodbold"...jeg har pointeret det før, når man er træner skal man tage nederlag som en mand og ikke spille pigefornærmet overfor dommeren når man taber. Begge ting ville klæde Hellas cheftræner noget mere. Og ja, jeg har faktisk set en del af jeres kampe. Du er velkommen til at besvare denne tråd, men jeg vil ikke besvare dit indlæg. For ærlig talt så er det som at snakke til en mur, hvilket jeg oplevede sidst jeg pointerede overstående, i et noget mere poleret sprog.
Enig
# 4 fra coach123
2013-10-04 11:46:31
Kan kun være enig. Det klæder ikke dig eller din klub at du vælger at være så usympatisk evig og altid.
# 5 fra krolben
2013-10-04 18:41:25
Hold da op hvor er du dog stadig bitter over vi nappede den opryknings plads foran jer av av. I øvrigt hvis du skulle have glemt det så vandt vi begge kampe over jer i den sæson. Men det var nok piv heldigt i begge tilfælde.
# 6 fra ahajaja
2013-10-06 19:56:06
Hekla vandt 3-2. Jeg gætter på, at vi inden længe vil være tvangsindlagt til et tude-indlæg fra Hellas-"træneren", der fortæller om, hvor ufortjent det hele var, og at Hekla kun var over midten tre gange i hele kampen, mens de resten af tiden gravede sig ned og sparkede væk, mens Hellas virkelig spillede flot og poleret fodbold. Gaaaaaaab!!!!

SENESTE DEBATTER OG KOMMENTEREDE NYHEDER

19/11 | 05.23 | Tæt kamp på topscorerlisten i Sjællandsserien, Pulje 2
17/11 | 17.38 | Thomas Bengtsson: Måtte acceptere at klubben ønskede noget andet
16/11 | 18.55 | "De fleste JS1-hold er på DS-niveau"
16/11 | 15.59 | "De fleste JS1-hold er på DS-niveau"
15/11 | 10.40 | Træningskamp i 3-kants området :)
14/11 | 17.32 | Viktoria-træner stopper - Har ingen planer om nyt job
14/11 | 11.03 | PI Fodbold søger målmandstræner!
13/11 | 09.11 | Træner søges til HEI-fodbold, Århus
13/11 | 01.57 | Fynsk træner raser mod dommerne - Nu vil han selv dømme
12/11 | 15.11 | Fynsk træner raser mod dommerne - Nu vil han selv dømme
11/11 | 13.54 | Racism in Football
10/11 | 00.53 | Fynsk træner raser mod dommerne - Nu vil han selv dømme
09/11 | 17.15 | Virum-chef og hans dygtige assistent skal til Skjold/Birkerød
09/11 | 14.59 | Træningskamp Ringe Boldklub S1 (Kunstofb
08/11 | 14.14 | Træner søges til førstehold i Højby
07/11 | 15.43 | Agerbæk-svar på voldsom kritik fra Kastling fra Fredericia
07/11 | 08.28 | Agerbæk-svar på voldsom kritik fra Kastling fra Fredericia
07/11 | 08.21 | Agerbæk-svar på voldsom kritik fra Kastling fra Fredericia
06/11 | 13.51 | Målmand søges til serie 2. Nordsjælland
06/11 | 13.47 | Keeper søger klub I KBH området
06/11 | 13.41 | Tved vendte 0-3 mod Kerteminde
06/11 | 11.23 | Ølstrup fik skrivebordssejr mod KLG
06/11 | 11.06 | Fredericia-træner: Pinlige forhold til Agerbæk-kamp
03/11 | 08.40 | FC Sydhavnen søger ny cheftræner
02/11 | 23.50 | 95 minutters liv og død mellem Vorup og Lemming

Fyn
Nordjylland
20/11 | 08.11  Forløsning hos Vejgaard
Nordvestjylland
17/11 | 08.28  Rutsjebanetur for Koldby
16/11 | 09.25  Højslev bevarede troen
Midtjylland
20/11 | 08.04  B74 retur til serie 3
Østjylland
20/11 | 08.27  God slutspurt af Viby
Vestjylland
Trekanten
Sønderjylland
Lolland-Falster
Nordsjælland
Sydsjælland
Midt- og Vestsjælland
København
Bornholm
10/11 | 09.34  Fredagens Rygtebørs